سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوست دارد بداند نزد خدا چه موقعیتی دارد، به موقعیت خدا نزد خودش توجّه کند ؛ زیرا خدا بنده را در همان جایگاهی می نهد که او خدا را نزد او، در چنان جایگاه نهاده است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
درباره کارت حافظه SD - وبلاگ آموزشی برق
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • کارت حافظه SD، کارت حافظه نیمه هادی است که بر اساس چهار مفهوم محصول: ظرفیت حافظه بالا، سرعت انتقال اطلاعات سریع، کوچکی درحد اندازه تمبر پستی و حفاظت از محتویات ساخته شده است. کارت حافظه SD با نیازهای دستگاه های الکترونیکی دیجیتالی مطابقت دارد. به همین دلیل، این فرمت بزرگ ترین سهم را در بازار کارت حافظه نیمه هادی از آن خود کرده است. جهت اطلاع رسانی راجع به کارت حافظه SD و تبلیغات برای رشد و کاربردهای دیگر، انجمن کارت SD از سوی شرکت صنعتی برق ماتسوشیتا، شرکت San Disk و شرکت توشیبا تشکیل گردید. انجمن کارت SD با فراهم آوردن اطلاعـات راجع به مشخصات فنی کارت حافظه SD به سازندگان یاری می رساند. کارت حافظه SD تا کنون توسط بیش از 2200 نوع از محصولات کارت حافظه SD و لوازمی که از SD استفــاده می کنند، در 31 مجموعه از طرف تقریبا 190 مارک در سراسر جهان مورد حمایت قرار گرفته است و این موجب گشته است تا عملا استانداردی برای قابلیت اتصال با کارت حافظه باشد.
     
     
     
    تقاضای روز افزون برای کارت حافظه با ظرفیت بالا 
     
     
    از زمان ظهور در سال 1999، کارت حافظه SD در انواع دستگاه های دیجیتالی شامل دوربین های عکاسی دیجیتالی (DSCS) دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی، کامپیوترهای شخصی، PDAها وگوشی های تلفن موبایل مورد استفاده قرار گرفته اند. تا زمان حاضر، کاربرد اصلی آن ذخیره سازی تصاویر ثابت توسط دوربین های عکاسی دیجیتالی بوده است. اخیرا بازار دوربین های عکاسی دیجیتالی، پیشرفت سریعی به سوی قدرت تفکیک بالاتر داشته است، که موجب افزایش تقاضا برای کارت های حافظه با ظرفیت بالا شده است. علاوه بر این، عملکردهای مدیریت تصاویر ویدئویی که در فرمت های MPEG4 و MPEG2 در بخش دستگاه های دیجیتالی فشرده سازی می گردند، از محبوبیت رو به رشدی برخوردار شده است. دستگاه های دیجیتالی که دارای قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی بر روی کارت های SD می باشند، به منظور بررسی، وارد بازارشده اند و پاناسونیک تا کنون اقدام به فروش دستگاه های ضبط DVD و دوربین های ویدئویی MPEG2 نموده است. چنین تصاویر ویدئویی، نیاز به کارت های حافظه با ظرفیت بالا دارند، علاوه بر این، انتظار می رود که ارسال الکترونیکی محتویات پیشرفته با ظرفیت بالا از طریق اتصال پهنای باند، در آینده از رشد سریعی برخوردار گردد. کارت SD یک گیگابایتی پاناسونیک، نه تنها چنین نیازهایی را برای ظرفیت بالا مرتفع می سازد، بلکه سرعت بالایی را جهت ضبط و باز پخش آسان تصاویر ویدئویی با کیفیت عالی فراهم می آورد.
     
     
     
    مزیت های کارت حافظه SD یک گیکابایتی 
     
     
    کارت حافظه SD یک گیگابایتی از ظرفیت ذخیره سازی تعداد زیادی از تصاویر ثابت و محتویات صوتی و تصویری دیجیتالی برخوردار است. فناوری منحصر بفرد بسته بندی با تراکم بالای پاناسونیک به این شرکت در رسیدن به ظرفیت بالای 1 گیگابایت در کارت حافظه SD جدید خود یاری رسانید و این امکان را فراهم آورد تا برای برخی از کاربردها، نظیر پخش ویدئو، هشت تراشه حافظه فلش 1 گیگابایتی را در کنار هم نصب نمایند. در راستای افزایش ظرفیت از سطوح مگابایت به گیگابایت، برچسب کارت و سبک طرح بسته بندی بار دیگر تغییر نمود.



    رسول محمدی ::: یکشنبه 86/2/23::: ساعت 7:16 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    بازدید دیروز: 9
    کل بازدید :23210

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    درباره کارت حافظه SD - وبلاگ آموزشی برق
    رسول محمدی
    دانشجوی مهندسی برق - الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی مهریز

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    درباره کارت حافظه SD - وبلاگ آموزشی برق

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<
    " alt="برنامه و تم برای موبایل - به روز رسانی : 1:50 ع 86/11/26" width='85' >
    77رپ - به روز رسانی :  1:50 ع 86/11/26


    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    کدهای جاوا اسکریپت بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
    welcome